נושא: דעתכם ... תאריך: 9/10/2008 3:07:00 PM
מחבר/ת: noam brol
אני שוקל לרכוש אופניים דגם GT AVALANCHE 2.0 V08 ...
לאופניים יש בולם קידמי הידראולי (שמן) אולם זה בא על חשבון דברים אחרים . לי אישית הם היו מאוד נוחות לנסיעה .
אשמח לקבל הצעתכם עבור דגם זה . התקציב המיועד הינו 1500-2000 ...
תודה !
|