נושא: תוכנית אימונים תאריך: 9/10/2008 4:39:00 PM
מחבר/ת: אריק שידלוביץ
שלום לכולם אני מתאמן ברכיבת כביש לפחות 4 פעמים בשבוע במשך כ שעה ברמת דופק של 120-145. אני בן 48. התחלתי באימון הנ"ל לפני כשבועיים (במטרה לבנות כושר) עד אז רכבתי רק בסופי שבוע. כמה זמן אני אמור להמשיך באימונים אלו? ומה השלב הבא?
בתודה מראש
אריק
|