הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/10/2008 4:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק שידלוביץ עם תוכן  תוכנית אימונים
נושא: תוכנית אימונים תאריך: 9/10/2008 4:39:00 PM
מחבר/ת: אריק שידלוביץ

שלום לכולם
אני מתאמן ברכיבת כביש לפחות 4 פעמים בשבוע במשך כ שעה ברמת דופק של 120-145.
אני בן 48.
התחלתי באימון הנ"ל לפני כשבועיים (במטרה לבנות כושר) עד אז רכבתי רק בסופי שבוע.
כמה זמן אני אמור להמשיך באימונים אלו? ומה השלב הבא?

בתודה מראש

אריק


חזרה לפורום