הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/10/2008 5:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  לא מבין
נושא: לא מבין תאריך: 9/10/2008 5:12:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

איפה השאלה פה..
אני מבין שאתה מתכוון לבלם הקידמי שהוא הידראולי מה שנותן לך בלם ברמה יותר גבוהה כוח עצירה יותר טוב ומודלציה יותר טוב.. על חשבון איזה דברים זה בא?
בסה"כ כל אופניים במחיר הזה (אלא אם יד שניה ותלוי לאיזה סגנון) הם אופני כניסה..
רובם מתייחסים לסגנונות רכיבה כמו XC ואול מאונטן לא דברים אגרסיביים במיוחד.. אבל בד"כ אופני כניסה מכוונות לתת לך מענה לכל דבר שתנסה.. כדי לעזור לך לבחור לאן להתקדם משם.
יעזור אם תפרט יותר מה אתה מחפש


חזרה לפורום