טקסט הודעת פורום
9/10/2008 8:44:00 PM
אריק ARIK
עדיף הקנונדייל
נושא:
עדיף הקנונדייל
תאריך:
9/10/2008 8:44:00 PM
מחבר/ת:
אריק ARIK
למרות שבמחיר הזה הייתי מסתכל על דגמים אחרים ללא בלמי דיסק אלה אם בולם דימי מסוג יותר טוב
חזרה לפורום