הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/10/2008 8:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק ARIK עם תוכן  עדיף הקנונדייל
נושא: עדיף הקנונדייל תאריך: 9/10/2008 8:44:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK

למרות שבמחיר הזה הייתי מסתכל על דגמים אחרים ללא בלמי דיסק אלה אם בולם דימי מסוג יותר טוב


חזרה לפורום