טקסט הודעת פורום
| 9/11/2008 4:55:00 PM |
|
נושא: נשמע מעניין... תאריך: 9/11/2008 4:55:00 PM
מחבר/ת: איתי קלדרון
אבל האמת שאני לא רוכב כל כך מוקדם בבוקר וגם לא מדווש בעליות אבל תודה בכל אופן.. עכשיו תגיד אפשר לעשות שם הקפצות עם מזדה ליסינג? ואיך בכלל מגיעים לשם? (אני יודע שזה קרוב לכרמי יוסף) תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|