נושא: איזה באסה.. תאריך: 9/11/2008 7:14:00 PM
מחבר/ת: שי קוריאט
לפני שלושה ימים קפצתי עם הX6 שלי דרופ דיי גבוהה אבל הנחיתה היא למשטח ישר.. הבולם הקידמי שלי [suntour duro ] נסגר ונפתח בתריקה חזקה מלווה בבום.. חבר שלי צעק לי מהצד.. "התפוצץ הבולם".. יכול להיות דבר כזה?? למרות שרציתי המון זמן לעבור ל 150 מ"מ כנראה שעכשיו אני חייב חחחח.. התקציב שלי הוא 1600 סופי שקל לא יותר.. לא חובה בולם חדש [חח אין כאלה] ראיתי פה בלוח מניטו שרמן עם הד סט של רייס פייס ב 1000.. שמעתי שהשרמן לא משהו תנו לי חוות דעת עליו.. ואם אפשר המלצות על בולמים טובים יד שנייה 150 מ"מ במחיר זה..
תודה =]
|