הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/11/2008 7:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי קוריאט עם תוכן  איזה באסה..
נושא: איזה באסה.. תאריך: 9/11/2008 7:14:00 PM
מחבר/ת: שי קוריאט

לפני שלושה ימים קפצתי עם הX6 שלי דרופ דיי גבוהה אבל הנחיתה היא למשטח ישר..
הבולם הקידמי שלי [suntour duro ] נסגר ונפתח בתריקה חזקה מלווה בבום.. חבר שלי צעק לי מהצד.. "התפוצץ הבולם".. יכול להיות דבר כזה??
למרות שרציתי המון זמן לעבור ל 150 מ"מ כנראה שעכשיו אני חייב חחחח..
התקציב שלי הוא 1600 סופי שקל לא יותר.. לא חובה בולם חדש [חח אין כאלה]
ראיתי פה בלוח מניטו שרמן עם הד סט של רייס פייס ב 1000.. שמעתי שהשרמן לא משהו תנו לי חוות דעת עליו..
ואם אפשר המלצות על בולמים טובים יד שנייה 150 מ"מ במחיר זה..

תודה =]


חזרה לפורום