טקסט הודעת פורום
9/12/2008 8:13:00 PM
נאור דר
גם אם יהיו... בקטנה
נושא:
גם אם יהיו... בקטנה
תאריך:
9/12/2008 8:13:00 PM
מחבר/ת:
נאור דר
יש שנה אחריות, אחרי שנה אם חס וחלילה יילך.. נשדרג :suss:
ת´נקס
חזרה לפורום