הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/12/2008 8:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור דר עם תוכן  גם אם יהיו... בקטנה
נושא: גם אם יהיו... בקטנה תאריך: 9/12/2008 8:13:00 PM
מחבר/ת: נאור דר

יש שנה אחריות, אחרי שנה אם חס וחלילה יילך.. נשדרג :suss:

ת´נקס


חזרה לפורום