טקסט הודעת פורום
9/12/2008 10:32:00 PM
שי .
קצת קשה לי לראות הזרו מסתירה..
נושא:
קצת קשה לי לראות הזרו מסתירה..
תאריך:
9/12/2008 10:32:00 PM
מחבר/ת:
שי .
אבל זה א 16 או 18.. אם אתה יכול תגד לי את שניהם חח ..
חזרה לפורום