טקסט הודעת פורום
9/12/2008 11:39:00 PM
ady ury
אחי באיביי אתה יכול לקנות בולם פצצה ב-450$ !!!
נושא:
אחי באיביי אתה יכול לקנות בולם פצצה ב-450$ !!!
תאריך:
9/12/2008 11:39:00 PM
מחבר/ת:
ady ury
ואם בכלל משומש איביי.....אז כבר כמעט בולם קצה !!!
לא הייתי קונה מהארץ משהו כלכך יקר.
חזרה לפורום