טקסט הודעת פורום
| 9/13/2008 2:31:00 PM |
|
נושא: אבד סלולרי בשבת תאריך: 9/13/2008 2:31:00 PM
מחבר/ת: אבישי שחר
הי ביום שבת ה-13-9-08 אבד סלולרי במסלול של מזכרת בתיה-פדיה-יער הרצל(חולדה)-מאגר מים יסודות וחזור למזכרת בתיה. אודה למי שמצא אם יתקשר אלי לפלאפון 050-40-40-987 סימנים ינתנו למוצא הישר. תודה אבישי
|
חזרה לפורום |
|
|