טקסט הודעת פורום
9/13/2008 3:45:00 PM
אלדד קניאל
נהפוכו....
נושא:
נהפוכו....
תאריך:
9/13/2008 3:45:00 PM
מחבר/ת:
אלדד קניאל
קני אופניים עם בולם אחורי, את לא יוצאת לתחרויות, תהני מהרכיבה הרבה יותר עם אופני שיכוך מלא (בולם מקדימה ואחורה)
אלדד :rating:
חזרה לפורום