הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/13/2008 3:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלדד קניאל עם תוכן  נהפוכו....
נושא: נהפוכו.... תאריך: 9/13/2008 3:45:00 PM
מחבר/ת: אלדד קניאל

קני אופניים עם בולם אחורי, את לא יוצאת לתחרויות, תהני מהרכיבה הרבה יותר עם אופני שיכוך מלא (בולם מקדימה ואחורה)
אלדד :rating:


חזרה לפורום