נושא: אורך סטירר תאריך: 9/14/2008 10:06:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
הכי טוב למדוד את אורך הסטירר שיש לך כרגע. המדידה מתבצעת מכתר הבולם (משולש) עד לסטם (כולל הסטם) ראה תמונה. אני יודע שעבור מידה 20 ב-X6LT האורך הוא 23 ס"מ. אני מנחש :confused: שעבור מידה 18 זה יהיה בערך 20 ס"מ ומידה 16 בערך 18 ס"מ.
|