טקסט הודעת פורום
9/14/2008 4:08:00 PM
עומר נחום
לא שווה
נושא:
לא שווה
תאריך:
9/14/2008 4:08:00 PM
מחבר/ת:
עומר נחום
רוב הסווינגרים כבר ישנים והם לא פועלים הכי טוב
תחפש לך איזה FOX DHX או מרזוקי רוקו
חזרה לפורום