טקסט הודעת פורום
9/14/2008 10:48:00 PM
דורון מ
יעבוד
נושא:
יעבוד
תאריך:
9/14/2008 10:48:00 PM
מחבר/ת:
דורון מ
אין לך שום בעיה למרות שאיין לי ניסיון עם הצמיג הנל
חזרה לפורום