הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2008 10:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  David Lorintsy עם תוכן  תלוי
נושא: תלוי תאריך: 9/15/2008 10:08:00 AM
מחבר/ת: David Lorintsy

גובהי 184 ואני רוכב על 21.5. אבל המידה תלויה בגורמים נוספים:

מבנה השלדה - גאומטריה שונה של השלדה משפיעה על התנוחה לכן משפיעה גם על המידה הרצויה.

מידות שונות - קיימים הבדלים במידות בין החברות.

מבנה גוף הרוכב - מידת השלדה נקבעת גם ע"פ גובה המפשעה, אורך הידים ועוד.

סגנון הרכיבה - לרוכב שמעוניין ברכיבה טכנית, מידה קטנה יותר תאפשר תמרון יותר טוב. מידה גדולה יותר תאפשר נוחות יותר טובה ברכיבות ארוכות ובטיפוס ממושך.


חזרה לפורום