נושא: תלוי תאריך: 9/15/2008 10:08:00 AM
מחבר/ת: David Lorintsy
גובהי 184 ואני רוכב על 21.5. אבל המידה תלויה בגורמים נוספים:
מבנה השלדה - גאומטריה שונה של השלדה משפיעה על התנוחה לכן משפיעה גם על המידה הרצויה.
מידות שונות - קיימים הבדלים במידות בין החברות.
מבנה גוף הרוכב - מידת השלדה נקבעת גם ע"פ גובה המפשעה, אורך הידים ועוד.
סגנון הרכיבה - לרוכב שמעוניין ברכיבה טכנית, מידה קטנה יותר תאפשר תמרון יותר טוב. מידה גדולה יותר תאפשר נוחות יותר טובה ברכיבות ארוכות ובטיפוס ממושך.
|