טקסט הודעת פורום
| 9/15/2008 10:25:00 AM |
|
נושא: GT Marathon 3.0 תאריך: 9/15/2008 10:25:00 AM
מחבר/ת: ענת טוביס
היי
הייתי שמחה לשמוע חוות דעת על הדגם הזה ממי שמכיר, או על המכלולים. http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=258&ArticleID=1173&Page=1 הרבה תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|