הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2008 12:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  מה הקשר שהם ישנים?
נושא: מה הקשר שהם ישנים? תאריך: 9/15/2008 12:03:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

בולם שמטופל כמו שצריך יעבוד כמו חדש. זו לא סיבה לפסול את הסווינגר. הוא בולם מצויין.
לשואל המקורי - לסווינגר יש יותר אפשרויות כיוונון אבל השאלה למה אתה צריך את זה? חסר לך משהו ב- RP23? גם הוא בולם מצוין.
קח בחשבון כמה דברים שצריך להתייחס אליהם:
-האם לשני הבולמים אותה מידה גם למהלך וגם E2E?
-לבולמים של מניטו מידות מעט שונות בחלקים שמתאמים לשלדה אז תבדוק שאתה מקבל את החלקים הנכונים ושהם מתאימים. אם לא זה יעלה לך כסף.
-תבדוק לגבי זמינות של שרות ותיקונים לשני הבולמים. לפוקס יש שרות מצוין, למניטו אני לא יודע.
-לא ברור עד כמה זה משמעותי אבל במקרים רבים, כולל במקרה של הפרופט, הבולמים האחוריים המקוריים לא זהים לחלוטין לבולמים שנקנים בנפרד אלא מתוכננים במיוחד עבור השלדה הספציפית מבחינת הכוונונים הפנימיים. המשמעות היא שהבולם המקורי מתנהג באופן אופטימלי למה שהיצרן תכנן ואם תחליף בולם יתכן שההתנהגות של האופניים תשתנה, אולי לרעה ואולי לא.


חזרה לפורום