הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2008 3:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל בן ארי עם תוכן  מכת גניבות עצומה באיזור הטכניון
נושא: מכת גניבות עצומה באיזור הטכניון תאריך: 9/15/2008 3:14:00 PM
מחבר/ת: יובל בן ארי

בששבועיים שבין 16 ל 30 לאוגוסט
נגנבו 6 זוגות אופניי הרים איכותיות מתוך הטכניון
ואנו מחפשים אחריהם . לי אישית לקחו
avalanch 1.0 עם מערכות של דיאור מלאות ובלמי דיסק ,בצבע אפור שחור עם ידיות כחולות שחורות וקרניים (קרן ימין מעט עקומה)+(גלגל שינים קדמי גדול בקסטה עם שן חצי שבורה) שזה מאוד עצוב כי זה השריד האחרון מהתקופה שלפני היותי סטודנט , ועכשיו באמת אין לי כלום .
חוץ ממני לקחו לחבר שלי טרק יפיפיות בצבע כחול מטאלי ועוד 4 זוגות . אנחנו מחפשים איפה מוכרים אותם , כי בוודאות מוכרים אותם , אין טעם להסתכן כדי לגנוב אופנים ב4000-6000 שקל רק כדי לעשות איתם חראקות בנשר ביום כיפור . אז אנא , אם אתם נתקלים באיזו חנות אופניים שמשהו מסריח יותר מדי בסחורה שלה באיזור הצפון
בבקשה בבקשה התקשרו אלי . אני מבטיח לכם שאין דבר יותר מדכא לצאת מהחווה של חשמל בערב ולגולת שנשארת רק עם שרשרת חתוכה .
0509298384
תודה , ואנא נצלו את האופניים שברשותכם , ותעשו עוד סינגל קטן בכרמל בשבילי
יובל בן ארי


חזרה לפורום