הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2008 4:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nir ja עם תוכן  מעביר אחורי ושיפטרים
נושא: מעביר אחורי ושיפטרים תאריך: 9/15/2008 4:25:00 PM
מחבר/ת: nir ja

האם אפשר לשלב בין שיפטר xt למעביר אחורי sram x9 ?
או להיפך?


חזרה לפורום