טקסט הודעת פורום
9/15/2008 4:25:00 PM
nir ja
מעביר אחורי ושיפטרים
נושא:
מעביר אחורי ושיפטרים
תאריך:
9/15/2008 4:25:00 PM
מחבר/ת:
nir ja
האם אפשר לשלב בין שיפטר xt למעביר אחורי sram x9 ?
או להיפך?
חזרה לפורום