הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2008 7:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל אטין עם תוכן  בולם זעזועים קדמי
נושא: בולם זעזועים קדמי תאריך: 9/15/2008 7:58:00 PM
מחבר/ת: יגאל אטין

כשאני קופץ עם האופניים לפעמים אני שומע מהבולם הקדמי דפיקה חלשה.מה זה יכול להיות?


חזרה לפורום