טקסט הודעת פורום
9/15/2008 7:58:00 PM
יגאל אטין
בולם זעזועים קדמי
נושא:
בולם זעזועים קדמי
תאריך:
9/15/2008 7:58:00 PM
מחבר/ת:
יגאל אטין
כשאני קופץ עם האופניים לפעמים אני שומע מהבולם הקדמי דפיקה חלשה.מה זה יכול להיות?
חזרה לפורום