הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2008 11:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמה דברים
נושא: כמה דברים תאריך: 9/16/2008 11:34:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

* חופש במערכת מיסבי הראש (HeadSet) - ניתן להדק בקלות, רק לא להגזים.
* חופש בין רגלי הבולם הפנימיות לחיצוניות - מצריך טיפול מקצועי.
* אם הדפיקה היא בזמן הניתוק מהקרקע - יש בעיה עם מנגנון TopOut. בבולמים איכותיים זה מראה על תקלה. בבולמים זולים זה עלול להיות המצב הטבעי...


חזרה לפורום