הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2008 3:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל אטין עם תוכן  תודה אחי
נושא: תודה אחי תאריך: 9/16/2008 3:41:00 PM
מחבר/ת: יגאל אטין

איך אני מהדק את המיסבים?יש את האום ההוא בתחתית המזלג..זה זה?
אני לא זוכר איזנ מזלג יש לי אבל יש לי אופני giant yukon disk 2009


חזרה לפורום