טקסט הודעת פורום
9/16/2008 3:41:00 PM
יגאל אטין
תודה אחי
נושא:
תודה אחי
תאריך:
9/16/2008 3:41:00 PM
מחבר/ת:
יגאל אטין
איך אני מהדק את המיסבים?יש את האום ההוא בתחתית המזלג..זה זה?
אני לא זוכר איזנ מזלג יש לי אבל יש לי אופני giant yukon disk 2009
חזרה לפורום