נושא: שידרוג תאריך: 9/16/2008 4:49:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
שלום לכולם!
אז ככה: רוכב על haro flight line 2 בעיקר סינגלים כאלו ואחרים (חורשים, מענית, משגב, בן שמן כרמי יוסף וכו´ ) מעוניין לשדרג מערכות עקב חזרת חבר מארה"ב שיכול להביא כמה דברים, חשבתי על שני דברים: 1) החלפת בלמי ה V בדיסק 2) החלפת הבולם הקידמי הקיים rst capa t8 100 מ"מ (זה לפחות מה שכתוב עליו).
א. מה כדאי? ב. כמה אמור לעלות המעבר לדיסק? ג. כל דיסק יתאים לבולם? ד. האם כדאי להחליף את כל הגלגל או רק את הנאבות ולבנות מאפס? ה. האם כדאי להביא כבר ישר גלגלים חדשים + בלמי דיסק חדשים? ו. איזה בולם קידמי ניתן להרכיב על האופניים? ז. יש לכם אתרים טובים של חלפים לאופניים בארה"ב? ח. אם יש לכם דגמים טובים לכל מה שרשמתי (רשימה ארוכה אני יודע....:) ) אודה לכם מאוד באם תעניינו אותי במה כדאי ומתאים לאופניים.
ולאחר כל זה - נשאר רק להגיד תודה על המאמץ ....
נ.ב. אני יודע שכנראה אפשר להחליף אופניים אבל אני מאוד מרוצה מה HARO הנוכחיות ורציתי לבדוק אם ואיך ניתן לשדרג אותם.
שוב תודה ענקית לעונים (וגם לאלו שלא...)
דני
|