טקסט הודעת פורום
| 9/16/2008 7:13:00 PM |
|
נושא: האם צמיגים בחתך 2.35 מתאימים לקרוס קנטרי תאריך: 9/16/2008 7:13:00 PM
מחבר/ת: ניסן ב
אם יש למשהו ניסיון ברכיבה עם צמיגים כאלו אשמח לשמוע חוות דעת האם שווה לספוג את אובדן המהירות לטובת אחיזה משופרת.
|
חזרה לפורום |
|
|