הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2008 7:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניסן ב עם תוכן  האם צמיגים בחתך 2.35 מתאימים לקרוס קנטרי
נושא: האם צמיגים בחתך 2.35 מתאימים לקרוס קנטרי תאריך: 9/16/2008 7:13:00 PM
מחבר/ת: ניסן ב

אם יש למשהו ניסיון ברכיבה עם צמיגים כאלו
אשמח לשמוע חוות דעת האם שווה לספוג את אובדן המהירות לטובת אחיזה
משופרת.


חזרה לפורום