הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2008 7:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי יונה עם תוכן  אנדורו קומפ 2008
נושא: אנדורו קומפ 2008 תאריך: 9/16/2008 7:30:00 PM
מחבר/ת: רועי יונה

היי
רציתי לדעת אם יש למישהו ניסיון עם האנדורו קומפ SL 2008 של ספשלייזד
שמעתי שיש להם בעיות עם הבולמים של ספשלייזד
או שהיו בדגמים הקודמים ושופרו ?
כי ב 2009 הבולמים הם של פוקס
תודה


חזרה לפורום