טקסט הודעת פורום
| 9/16/2008 7:30:00 PM |
|
נושא: אנדורו קומפ 2008 תאריך: 9/16/2008 7:30:00 PM
מחבר/ת: רועי יונה
היי רציתי לדעת אם יש למישהו ניסיון עם האנדורו קומפ SL 2008 של ספשלייזד שמעתי שיש להם בעיות עם הבולמים של ספשלייזד או שהיו בדגמים הקודמים ושופרו ? כי ב 2009 הבולמים הם של פוקס תודה
|
חזרה לפורום |
|
|