הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2008 7:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran X עם תוכן  לא שמעתי על בעיות
נושא: לא שמעתי על בעיות  תאריך: 9/16/2008 7:37:00 PM
מחבר/ת: Eran X

בבולמים של 2008

לדעתי פשוט ספשלייזד הבינו שהם חייבים להציע את האינדורו ב 2009
עם בולמים סטנדרטים כי הבולמים המיוחדים פשוט פגעו להם במכירות :suss:


חזרה לפורום