טקסט הודעת פורום
| 9/16/2008 7:37:00 PM |
|
נושא: לא שמעתי על בעיות תאריך: 9/16/2008 7:37:00 PM
מחבר/ת: Eran X
בבולמים של 2008
לדעתי פשוט ספשלייזד הבינו שהם חייבים להציע את האינדורו ב 2009 עם בולמים סטנדרטים כי הבולמים המיוחדים פשוט פגעו להם במכירות :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|