הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2008 8:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלדד קניאל עם תוכן  ניסן...
נושא: ניסן... תאריך: 9/16/2008 8:48:00 PM
מחבר/ת: אלדד קניאל

אני רוכב על צמיג קידמי 2.3 (אין הבדל מהותי בין 2.3 ל- 2.35 )
אחיזה משמעותית יותר טובה בעיקר עם לחץ אויר נמוך. בנוסף אין כל הבדל מבחינת מהירות בינו לבין 2.10 אלה אם כן אתה מתחרה, ברכיבת שטח, עליות וכו´ אין כל הבדל.
אלדד


חזרה לפורום