נושא: ניסן... תאריך: 9/16/2008 8:48:00 PM
מחבר/ת: אלדד קניאל
אני רוכב על צמיג קידמי 2.3 (אין הבדל מהותי בין 2.3 ל- 2.35 ) אחיזה משמעותית יותר טובה בעיקר עם לחץ אויר נמוך. בנוסף אין כל הבדל מבחינת מהירות בינו לבין 2.10 אלה אם כן אתה מתחרה, ברכיבת שטח, עליות וכו´ אין כל הבדל. אלדד
|