הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2008 10:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  idan 66 עם תוכן  הד סט
נושא: הד סט תאריך: 9/16/2008 10:27:00 PM
מחבר/ת: idan 66

השגתי אופניים בנות (לא בטוח בני כמה 7-8-9 שנים) תוצרת ראלי ארה"ב,הם לא במצב טוב וזקוקים לשיפוץ החלטתי לקחת אותם כפרויקט אישי.שאלתי הראשונה היא האים הד סט מודרני חדש יתאים לאופניים כאלה ישנים?



חזרה לפורום