טקסט הודעת פורום
| 9/16/2008 10:27:00 PM |
|
נושא: הד סט תאריך: 9/16/2008 10:27:00 PM
מחבר/ת: idan 66
השגתי אופניים בנות (לא בטוח בני כמה 7-8-9 שנים) תוצרת ראלי ארה"ב,הם לא במצב טוב וזקוקים לשיפוץ החלטתי לקחת אותם כפרויקט אישי.שאלתי הראשונה היא האים הד סט מודרני חדש יתאים לאופניים כאלה ישנים?
|
חזרה לפורום |
|
|