נושא: בולמי ספשלייזד תאריך: 9/17/2008 6:40:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
ב-2009 מדובר רק בבולם הקדמי ששונה, הבולם האחורי עדיין של ספשלייזד. לפי פורומים של אתרים בחו"ל היו מספר בעיות בבולם הקדמי בשנה הראשונה (2007) שיצאו האנדורו SL וספשלייזד נתנו שירות מלא לכל המתלוננים שכוסה ע"י האחריות. לאחר הטיפול הבעיות לא חזרו. לא ראיתי שום התייחסות לגבי בעיות בבולם משנת 2008, כנראה פתרו את הבעיות בעקבות התלונות הרבות.
שים לב שבדגמים היקרים יותר של אנדורו SL (קרבון - שלפי ידיעתי לא משווקים בארץ) עדיין מופיע הבולם הקדמי של ספשלייזד.
אגב, ספשלייזד נותנים 5 שנים אחריות לבולמים שלהם בניגוד לחברות בולמים אחרות שנותנות שנה אחת וזה אומר הרבה.
|