נושא: בולמי מניטו תאריך: 9/17/2008 6:46:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
למצמן מירוץ (היבואן של מניטו) יש סדנת בולמים שמתמחה בבולמי מניטו. לי יש סווינגר 3 אוויר ואני מאוד מרוצה ממנו. מסכים עם קודמי שקיימת בעיה של מתאמים מאחר ורוחב העניים (היכן שמורכבים הבושינגים - מתאמים) צר בכ-2 מ"מ מבולמים של חברות אחרות ויש לקחת זאת בחשבון, סט מתאמים עולה כ-50 ש"ח.
|