הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2008 9:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל רובינשטיין עם תוכן  אתה לא קונה חולצה ....
נושא: אתה לא קונה חולצה .... תאריך: 9/17/2008 9:54:00 AM
מחבר/ת: גיל רובינשטיין

אין פה מידה אחת (S/M/L/XL...)

כל אופנים מתנהגות ומרגישות אחרת בהתאם לזויות שלהם ולאורכים השונים של חלקי השלדה

לדוגמה YETI M קצרים יותר מ - אלסוורט´ במידה S ...

הדבר הנכון הוא , ללכת למכון לרפואת ספורט כלשהו.
להשקיע כ-400ש"ח , ולהמדד ולקבל את המידות הנכונות לך!!
כלומר המידות האורכים והזויות הנכונות לגוף שלך.

אחרי שיש לך את הנתונים ביד, מתחילה העבודה הקשה... :(

ללכת ולחפש שלדה שיהיה מתאימה לנתונים הפיסיים וגם למצב הרוח וההרגשה האישית


גיל


חזרה לפורום