הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2008 11:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  צמיגים 2.1 לעומת 2.35
נושא: צמיגים 2.1 לעומת 2.35 תאריך: 9/17/2008 11:50:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

מנסיוני יש הבדל מורגש בעיקר בצמיג האחורי.
אם אתה רוצה להחליף ל-2.35 בשביל אחיזה משופרת אני ממליץ להחליף רק את הקדמי. כך תוכל להיות מהיר בקטעי XC ולקבל אחיזה טובה בירידות.
שים לב שצמיג 2.35 כבד מצמיג 2.1 בכמה מאות גרמים לפעמים עבור אותו דגם ובדר"כ דורש להחליף גם פנימית (אלא אם אתה על טיובלס)


חזרה לפורום