נושא: הידוק המיסבים תאריך: 9/17/2008 11:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מה שמהדק את המיסבים זה הבורג שבראש הסטם. צריך לשחרר מעט את הברגים של הסטם (אלה שמהדקים את מוט ההיגוי, לא את הכידון). להדק ברגש ובזהירות את הבורג העליון. ואז להדק היטב את ברגי הסטם (להקפיד על כיוון הסטם במקביל לגלגל הקדמי).
אני לא יודע איזה בולם מגיע על האופניים האלה, אבל יש להניח שהם עדיין באחריות. שווה ללכת להתייעץ עם מי שמכר לך אותם.
בהצלחה
|