הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2008 7:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד רוימי עם תוכן  אניי מתכוון לקנות full face bell שווה????
נושא: אניי מתכוון לקנות full face bell שווה???? תאריך: 9/17/2008 7:48:00 PM
מחבר/ת: נמרוד רוימי

אני רוצה לדעת אם שווה לי לקנות את זה ב450זה bell bellistic ?????? :confused: :confused: :confused: :confused:


חזרה לפורום