טקסט הודעת פורום
| 9/17/2008 7:48:00 PM |
|
נושא: אניי מתכוון לקנות full face bell שווה???? תאריך: 9/17/2008 7:48:00 PM
מחבר/ת: נמרוד רוימי
אני רוצה לדעת אם שווה לי לקנות את זה ב450זה bell bellistic ?????? :confused: :confused: :confused: :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|