טקסט הודעת פורום
| 9/17/2008 9:34:00 PM |
|
נושא: התאמת מידה בחנות תאריך: 9/17/2008 9:34:00 PM
מחבר/ת: David Lorintsy
השאלה היא האם רוכב מתחיל שקונה את אופניו הראשונות - אולי אופני כניסה ב-1500 ש"ח - מוכן לשלם 400 ש"ח עבור מדידות. הוא בסך הכל רוצה להתחיל לרכב, ומידה שתותאם לו בחנות תהיה מספיק טובה לדעתי ולא תעלה לו כלום.
|
חזרה לפורום |
|
|