הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2008 7:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניסן צור עם תוכן  הצעה לשידרוג אופניים
נושא: הצעה לשידרוג אופניים תאריך: 9/18/2008 7:39:00 AM
מחבר/ת: ניסן צור

שלום לכולם,
אני רוכב לא מקצועי. רוכב ב haro זנב קשיח אחת לשבוע,בשטח.
אומנם הרכיבות שלי הן לא מרובות אבל אבל מישום מה אני מצליח להזיק לאופניים וזה נורה מעצבן כאשר אתה צפה לרכיבה ובסוף האופניים לא מאפשרים להנות.
אני חושב שאני צריך להחליף קסטה אחורית, שרשרת ומעביר אחורי. בנוסף לכך הפדלים משמיעים רעש נוראי.
(כל הנזק הזה הוא לאחר כ - 5 רכיבות ולמרות שאני מקפיד לשמן ולנקות )

מס´ שאלות:
1. האם כדאי לי לשדרג את האופניים או להחליף.
2. אילו דגמים , של חלקים שאני אמור להחליף, נותנים את התמורה הגדולה ביותר למשתמש ברמה שלי.
3. מה סדר גודל של מחיר שאני אמור להשקיע בתיקון כזה (אני לא עשיר).

תודה מראש


חזרה לפורום