הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2008 9:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מעבר לדיסקים
נושא: מעבר לדיסקים תאריך: 9/18/2008 9:50:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

קרוב לודאי שצריך טבור גלגל חדש (נאבה).
צריך, כמובן, קאליפרים, דיסקים, אולי מתאמים, צינורות/כבלים.
אם אלה דיסקים הידראוליים צריך גם ידיות חדשות.

אבל השאלה היא למה להחליף?
לרוב השימושים יספיקו לך בלמי חישוק, שיהיו אמינים וחזקים לא פחות מבלמי דיסק הידראוליים בסיסיים, וקלים מהם.

עדיף להשקיע את כל הכסף (אלא אם כן התקציב ממש גדול) בבולם הקדמי. לא תאמין איזה שיפור יחול באופניים עם איזה FOX או RockShox REBA, למשל.
אל תהסס להרכיב בולם 100מ"מ. זה יתן לך מעלה אחת פחות בזוית הראש, אבל רחוק מקיצוניות, ויהיה רק נעים בסינגלים, בלי מחיר גבוה בעליות.

אגב, שווה לבדוק כמה יעלה לך בולם בארץ. הבולמים שהזכרתי איכותיים מאוד, ולאחר טיפול של היבואן (לפחות במקרה של פוקס ורוקשוקס) הם טובים כחדשים.
אם אתה מתכוון להביא מחו"ל, ממילא אחריות בארץ כנראה שלא תקבל, אז אפשר כבר לשקול יד שניה במצב טוב.

בהצלחה


חזרה לפורום