נושא: לא בטוח בכלל תאריך: 9/18/2008 9:53:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
צריך למדוד כמובן, אבל יש לי חבר שיש לו אופני ראלי ישנים, ושם ההדסט הוא במידה "1, בעוד שבאופני שטח מודרניים מקובל "1.125 או "1.5.
אם אתה רוצה רק להחליף את ההדסט עצמו ולא את הבולם, בדוק בחנויות שמחזיקות אופני כביש.
|