הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2008 9:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא בטוח בכלל
נושא: לא בטוח בכלל תאריך: 9/18/2008 9:53:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

צריך למדוד כמובן, אבל יש לי חבר שיש לו אופני ראלי ישנים, ושם ההדסט הוא במידה "1, בעוד שבאופני שטח מודרניים מקובל "1.125 או "1.5.

אם אתה רוצה רק להחליף את ההדסט עצמו ולא את הבולם, בדוק בחנויות שמחזיקות אופני כביש.


חזרה לפורום