הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2008 9:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 9/18/2008 9:54:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

זה מה שחשבתי גם!
מה צריכות להיות הדרישות מהבולם? מעבר לגודל יש עוד מידה שצריך לקחת בחשבון?
יש לכם אתרים של רכיבי אופניים טובים מארה"ב (בהנחה שהם לא פשתו את הרגל :)

תודה
דני


חזרה לפורום