טקסט הודעת פורום
| 9/18/2008 10:25:00 AM |
|
נושא: גם זה נגרר, אם כי יותר פאסיבי :suss: תאריך: 9/18/2008 10:25:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש מקום לשני ילדים, עד 35ק"ג (כל אחד), והמון מקום לאיחסון הפיקניק, ואפילו האופניים שלהם, אם התעייפו מלדווש....
|
חזרה לפורום |
|
|