נושא: התלבטות טובה תאריך: 9/18/2008 10:36:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
קנונדייל הם חברה איכותית מאוד, שבניגוד לרוב המוחלט של המותגים - לא מייצרת במזרח אלא בעבודת יד באמריקה. המשמעות של זה היא שהשלדה יקרה יותר, ולכן במחיר דומה לאופניים אחרים האבזור יהיה זול יותר. לא צרפת קישורים, אז אי אפשר לחוות דעה על המפרטים. ככלל הייתי מעדיף את מה שנוח לי יותר ברכיבה, והייתי מעדיף לקנות מחנות שבה יהיה נעים לי לבוא ולשאול שאלות, ולדעת שאקבל תשובות אמינות והגונות.
מבחינת האופנים כשלעצמם - אף אחד משני הדגמים לא יהיה "נפילה".
|