הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2008 11:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיקי ז עם תוכן  זה עבודת יד?
נושא: זה עבודת יד? תאריך: 9/18/2008 11:20:00 AM
מחבר/ת: מיקי ז

האמת אני כרגע בשלב הרכישה, מקווה לסגור מחר, ונכון לעכשיו בעליה שהראית בתמונה אני לא אצליח לגרור את עצמי. :)
נראה לי קצת כבד ומגביל מבחינת הרוחב הסיפור הזה אבל תודה על השיתוף.


חזרה לפורום