טקסט הודעת פורום
| 9/18/2008 11:20:00 AM |
|
נושא: זה עבודת יד? תאריך: 9/18/2008 11:20:00 AM
מחבר/ת: מיקי ז
האמת אני כרגע בשלב הרכישה, מקווה לסגור מחר, ונכון לעכשיו בעליה שהראית בתמונה אני לא אצליח לגרור את עצמי. :) נראה לי קצת כבד ומגביל מבחינת הרוחב הסיפור הזה אבל תודה על השיתוף.
|
חזרה לפורום |
|
|