נושא: ההבדלים אינם קיצוניים תאריך: 9/18/2008 2:02:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
נראה לי שאני נוטה כלפי הGT: המזלגות ברמה דומה, אבל את הגילה של RST (קנונדייל) אני מכיר לטובה מחברים. לקנונדייל 24 הילוכים לעומת 27 של הGT, אבל - ידיות ההילוכים שלהם הם SRAM SX-4, שמנסיון אישי שלי לא ממש מוצלחים. אם כבר קנונדייל - להחליף במעמד הקניה. על הGT, לעומת זאת, יש קסטה 9 הילוכים בטווח של 12-32. ממש לא לעניין. להחליף במעמד הקניה למשהו עם 11-34. מלבד הטווח הגדול מעט יותר (כחצי הילוך בגבוהים), החלוקה הפנימית שם הגיונית יותר, לטעמי. הדיסקים של הקנונדייל ממש לא מהווים יתרון, ואולי אפילו להיפך, לדעתי.
בהצלחה
|