נושא: בהחלט עבודת יד תאריך: 9/18/2008 2:34:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
המגרעות הן בעיקר המשקל והאורך. דוקא הרוחב סטנדרטי לנגררים בעלי שני גלגלים. עוד מגרעת היא שזה לא מתקפל, ולכן אי אפשר (נכון יותר, מאוד מסורבל) לנייד את זה ולהינות ממסלולים מרוחקים מהבית.
על היתרונות כבר דיברתי.
אין ספק שזה ממש לא לעכברי עיר שסופרים את שטח המחסן שלהם בסמ"ר :p זה באמת היה רק לשיתוף. היה לי נגרר תעשייתי, מתקפל, והוא אכן היה הרבה יותר פרקטי.
|