נושא: התייעצות לגבי צמיגים תאריך: 9/18/2008 3:53:00 PM
מחבר/ת: שי .
שלום .. יש לי צמיג קנדה NEVEGAL אחורי ו BLUE GROOVE קידמי ברוחב 2.35.. אני רוכב עליהם כבר שנתיים. עכשיו הקנדה גמור כבר לגמרי וממילא לא אהבתי את הצמיג הזה.. שמתי לב שעל הצמיג הקידמי שהוא לא הכי שחוק יש בין הקוביות ממש סדקים כאלה.. זה אומר שאני צריך להחליף אותו גם??
אני מתכוון להחליף את הצמיגים לאך ורק מקסיס.. חשבתי על היי רולר אחורי אבל שמתי לב שיש כל מיני סוגים שלו.. וצמיג קידמי שלהם אני לא מכיר חח..
אם תוכלו להמליץ לי על צמיגים של מקסיס קידמי ואחורי עד 200 שקל לאחד זה יעזור לי מאד.. תודה רבה לעוזרים ויום טוב
|