טקסט הודעת פורום
| 9/18/2008 3:57:00 PM |
|
נושא: מחפש המלצה לצמיגים תאריך: 9/18/2008 3:57:00 PM
מחבר/ת: גל בן-גורן
אני מחפש זוג צמיגים טובים שיתאימו בעיקר לרכיבת שבילים ואולי גם לשטח קל. איך בוחרים, על מה מסתכלים, אילו יצרנים נחשבים טובים. דרך אגב האם שני הצמיגים צריכים להיות זהים
|
חזרה לפורום |
|
|