טקסט הודעת פורום
| 9/18/2008 8:43:00 PM |
|
נושא: הד סט ובולם תאריך: 9/18/2008 8:43:00 PM
מחבר/ת: idan 66
אני אכן רוצה להחליף גם את הבולם,האם החלפת הבולם לבולם חדש תפתור את בעיית ההתאמה של ההד סט לאופניים הישנים?כמו כן,האם צינור הראש לא מונע ממני להחליף לבולם מודרני(האם יש בצינור הראש מקום לסטירר עבה יותר?)
|
חזרה לפורום |
|
|