הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2008 8:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  idan 66 עם תוכן  הד סט ובולם
נושא: הד סט ובולם תאריך: 9/18/2008 8:43:00 PM
מחבר/ת: idan 66

אני אכן רוצה להחליף גם את הבולם,האם החלפת הבולם לבולם חדש תפתור את בעיית ההתאמה של ההד סט לאופניים הישנים?כמו כן,האם צינור הראש לא מונע ממני להחליף לבולם מודרני(האם יש בצינור הראש מקום לסטירר עבה יותר?)


חזרה לפורום