נושא: קסטה? תאריך: 9/19/2008 8:53:00 AM
מחבר/ת: מיקי ז
אין לי מושג מה זה. כמה יעלה לי להחליף במעמד הקניה והאם זה משמעותי?
אגב, כבר קיבלתי אתמול הצעה על ה-GT מחנות אחרת שיצאה לי פחות די משמעותית מרוזן, ואני די בכיוון של להזמין. המוכר גם הציע לי את ה-Marin bolinas http://www.pedalim.com/sg_product~690053~43~0.htm
איך הם? אמורים לחסוך לי כמה מאיות.
|