הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/19/2008 8:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיקי ז עם תוכן  קסטה?
נושא: קסטה? תאריך: 9/19/2008 8:53:00 AM
מחבר/ת: מיקי ז

אין לי מושג מה זה. כמה יעלה לי להחליף במעמד הקניה והאם זה משמעותי?

אגב, כבר קיבלתי אתמול הצעה על ה-GT מחנות אחרת שיצאה לי פחות די משמעותית מרוזן, ואני די בכיוון של להזמין. המוכר גם הציע לי את ה-Marin bolinas
http://www.pedalim.com/sg_product~690053~43~0.htm

איך הם?
אמורים לחסוך לי כמה מאיות.


חזרה לפורום