נושא: עז הרים ועליות תאריך: 9/19/2008 1:33:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
היי =] הייתי אתמול ברכיבת נסיון עם קבוצת הדאונהיל "הצעירה" (חחח) של עז הרים.. בקיצר היה מגניב גיליתי כמה סינגלים חדשים ואחלה בחלה של חברה יש שם אבל נקרעעעעעתי מהעליות ומהקצב שלהם.. מה גם שהייתי עם פול פייס שקשה לי עדיין להוריד ולהחזיר אותה בגלל הסגירה הסתומה שלה אבל אני ממש רוצה להמשיך.. יש משו לדעתכם שיכול לעזור לי בעליות (מבחינה מנטלית אולי?) כדאי לקנות לי בנוסף קסדת חצי לרכיבות האלה שיש בהם הרבה עליות? זה לא יוצא לי אדיוטי מבחינת ההגנה? מישהו מיפה היה איתי אתמול?
|