נושא: חשבת להתחבר? תאריך: 9/19/2008 6:23:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם עדיין לא קנית פדלים ונעליים שמתחברים (כמו SPD), אז תדע לך שזה כמו קסם. מוסיף לך בין 10% ל 30% בעליות.
אני מרשה לעצמי חצי-קסדה רק ברכיבות ממש רגועות. סינגלים בכרמל רק עם FF. אבל הקסדה שלי מאוד מאווררת, ומאוד לא מפריעה לנשימה. אם יש אצלך בעיות מהסוג הזה, אולי שווה לחפש FF שלא מפריעה.
ואין ספק שהדרך הכי טובה להשתפר היא לרכב עם אנשים ברמה יותר גבוהה משלך....
בהצלחה
|